Hulp centrum

We zijn er om te helpen

Krijg direct antwoord op de meeste gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan gerust uw vraag aan ons onderaan de pagina.​

Consument
Support

Komt u er niet uit als klant? Zijn er vragen over een bestelling? We staan klaar om u te helpen

Winkelier / Leverancier Support

Heeft u algemene vraag? Vraagt u zich af hoe u uw assortiment kan wijzigen? Wij helpen u graag verder.

Logistiek
Support

Wilt u een logistieke hub van ons worden? Waaraan moet u voldoen? Stel gerust uw vraag aan ons.

Vaak Gestelde Vragen

Hieronder een lijst met antwoorden op de meest gestelde vragen.

We zijn momenteel druk bezig om alle veel gestelde vragen toe te voegen.

Consument

De betaling kan via iDeal voldaan worden

Wij nemen producten niet zelf retour. U kunt contact opnemen met de winkelier / leverancier wanneer een product niet in orde is of wanneer u het product wilt retourneren. De gegevens vindt u op de bestel pagina van de desbetreffende winkelier / leverancier.

Als je een account aanmaakt, en je woont in een postcode die binnen ons bezorggebied valt, dan komen we het liefst zo snel mogelijk bij je langs.

Om te zorgen dat iedereen de allerbeste service krijgt, kan het zijn dat je in de wachtrij komt. Dit doen we zodat we zeker weten dat elke nieuwe gebruiker een kans heeft om te bestellen. Dit is slechts eenmalig. Eenmaal erbij is nooit meer in de rij!

Bij het afhalen op de HUB is een legitimatie verplicht, daarnaast dient er ook een ordernummer opgegeven te worden. Zo geven we nooit een bestelling aan de verkeerde mee.

Nee, dat is juist de kracht van ons platform. Je besteld in één keer je favorieten producten van al je leveranciers samen.

Winkelier / Leverancier

Komt binnenkort..

Wij innen in ons platform de bedragen via onze betalingspartner Mollie. Dit bedrag staat na +- 24 uur op onze rekening. Zodra dit binnen is maken wij de bedragen over naar de lokale leverancier. De verwachting is dat dit na 2-3 dagen op uw rekening staat. Bij topdrukte willen wij de mogelijkheid reserveren om dit eventueel per week te gaan groeperen, om onnodige hoge administratie kosten te voorkomen. Dit zal altijd in overleg gaan.

De bestelling is ook bekend bij de lokale logistieke ondernemer en weet dus wat er opgehaald / gebracht dient te worden.

Elke afzonderlijke bestelling dient verpakt te worden per klant, waarbij de verpakdatum (DD+MM) + ordernummer wordt genoteerd op de verpakking. Wij adviseren hierin om dit met plaklabels te doen, zodat de lokale hub dit inzichtelijk heeft en makkelijk kan uitsorteren in de kratten voor de consument.

Logistiek Ondernemer

U dient zorg te dragen voor alle producten volgens HACCP & RIVM richtlijnen. Ook bij het afhalen op de HUB.

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag?

Stel gerust uw vraag aan ons. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug met een antwoord.